Realizace zakázky

ZÁRUKA OPTIMÁLNÍHO ŘEŠENÍ

Maximální komunikace se zákazníkem během vývoje zakázky je zárukou, že projekt bude vytvořen přesně dle přání zákazníka. Postup vývoje řešení společně konzultujeme krok po kroku, klademe akcent na nejvyšší možnou efektivitu a doporučujeme zákazníkům optimální postupy, to vše při zachování jejich specifických požadavků. I po dokončení projektu dbáme na post implementační podporu a zajišťujeme a navrhujeme další možná a vhodná řešení.

 

Společné kroky projektu

Postup zakázky je ukázkový a jednotlivé náležitosti mohou být upraveny, případně vynechány, na přání zákazníka v případě, že má vlastní připravené řešení k diskuzi nebo dává vývoji volnou ruku.

1/ Vstupní analýza

Základem naší spolupráce je přesně uchopit Vaše potřeby a požadavky na novou aplikaci.

Vytvoříme kompletní vstupní analýzu stávajícího webu a domény vašeho podnikání.

  • analýza konkurence
  • analýza funkčních požadavků

Zpracujeme detailní návrh budoucí aplikace.

  • datový model
  • mockup

Výsledkem analytické fáze jsou návrhy jednotlivých stránek včetně ovládání.

  • wireframe
  • UX

2/ Vývoj

Při vývoji aplikace používáme moderní nástroje a postupy.

Vaše řešení bude založeno na aplikačním a redakčním frameworku CISadmin.

  • konfigurace CISadmin
  • import vašich dat
  • implementace modulů

Převedeme mockup a wireframe na grafický design včetně responzivní verze.

  • šablony a styly

Reflexe na Vaše požadavky

  • agilní vývoj
  • integrace s platebními systémy

Každé řešení zodpovědně

  • test driven development
  • automatické testování aplikace
  • funkční testování
  • výkonnostní testování

3/ Postimplementační servis

Pro zajištění technické podpory a odborného poradenství k poskytnutému software nabízí CIS svým zákazníkům postimplementační podporu. Naše služby se netýkají pouze technického zázemí vaší aplikace. Zvýšíme nejen návštěvnost vašich stránek, ale také počet zákazníků a tím i objednávek. V neposlední řadě zajistíme o vašich stránkách (e-shopu) celkové povědomí pro uživatele na internetu.

Podpora dle Vaší potřeby

  • různé varianty postimplementační podpory
  • řešení technických dotazů
  • další úpravy vašeho software
  • rychlá reakční doba

Efektivní SEO služby

  • zlepšení viditelnosti webu
  • zvýšení počtu návštěv i objednávek

Zaregistrujeme Váš e-shop na porovnávačích cen

  • Heureka, Zbozi, Shopmania, Google nákupy

Propojíme Vás se sociálními sítěmi

  • Facebook, Pinterest, Twitter, Google+

Naučíme Vás pracovat s naším produktem

  • školení a podpora
  • manuály a videonávody

Buďte stále v kontaktu s Vašimi zákazníky

  • e-mailing a newsletter
  • informace o nových rozšířeních

 

Konzultace

CIS poskytuje svým zákazníkům odborné konzultace, a to již od samotného počátku vzájemné spolupráce. Konzultace, při kterých je společně se zákazníkem hledáno a diskutováno nejlepší technické a cenové řešení, je během řízení projektu možné přímo s jednatelem společnosti zcela zdarma. Následně jsou k dispozici naši programátoři v rámci postimplementační podpory, kteří jsou plně připraveni poskytnout zákazníkovi odborné poradenství a pomoc při řešení veškeré problematiky související s údržbou a rozvojem aplikace.

Školení

Díky svému více než patnáctiletému působení na trhu získala CIS cenné zkušenosti, ať již v oblasti technického rozvoje, tak též ve sféře marketingu. O mnohé z nich se rádi podělíme, proto pravidelně pořádáme semináře pro odbornou veřejnost a hromadná i individuální školení pro veřejnost laickou. Nejbližší termíny námi pořádaných akcí naleznete v sekci Aktuality.

 

Tvoříme software od roku 1999
cz
800 900 231

Jsme tu pro Vás každý všední
den 8:00 - 16:00 hodin.

Podpořte nás

TELEFON
+420 493 525 315

E-MAIL
info@cis.cz

Volejte zdarma: 800 900 231

JIČÍN
Fortna 43
506 01 Jičín
Česká republika, EU

HRADEC KRÁLOVÉ
Škroupova 957
500 02 Hradec Králové
Česká republika, EU