Post implementační podpora

Post implementační podpora

V rámci postimplementační podpory garantujeme pro vyřízení veškerých požadavků a dotazů zákazníků dle zvolené varianty minimální reakční dobu.  V rámci podpory nabízíme technický provoz na našich zabezpečených serverech, technický dohled, telefonický hotline, deset let garanci na technologickou funkčnost, neomezený webhosting, servisní zásahy i mimo pracovní dobu.

Technický provoz

Všechny aplikace provozujeme v našem vlastním cloudu, který je vybudován na našich vlastních serverech a diskových polích (veškerý HW je v našem vlastnictví), umístěných v datových centrech GTS v Praze a Dragon v Mladé Boleslavi. Datové centrum GTS v Praze je umístěno přímo na páteři českého internetu (NIX).

Reakční doba

Nabízíme reakční dobu již od dvou hodin od nahlášení incidentu (podle zvolené varianty podpory). Reakční doba pro nás znamená, že daný incident začneme řešit, nikoliv, že jej pouze vezmeme na vědomí.

Garance technologické funkčnosti 10 let

Vzhledem k faktu, že veškeré aplikace provozujeme na vlastním HW, jsme schopni fungující aplikaci zakonzervovat v daném prostředí (verze databáze, PHP, OS apod.) a nenutíme zákazníky do technologických upgradů, které nepotřebují. Pokud jim aplikace vyhovuje z hlediska funkcionality, my zajistíme její bezpečný a spolehlivý provoz. Proto můžeme garantovat technologickou funkcionalitu tak dlouho.

Neomezený webhosting

 Pro provoz aplikací nabízíme neomezený webhosting. Pokud nároky aplikace překročí parametry běžného webhostingu, přesuneme ji v rámci naší infrastruktury na dedikovaný virtuální server.

Komerční a průmyslová řešení
cz
800 900 231

Jsme tu pro Vás každý všední
den 8:00 - 16:00 hodin.

Podpořte nás

TELEFON
+420 493 525 315

E-MAIL
info@cis.cz

Volejte zdarma: 800 900 231

JIČÍN
Fortna 43
506 01 Jičín
Česká republika, EU